ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ
21-12-2018
ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ GIGA FM ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 105,4
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΧΘΕΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ
ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΡΤΕΜΗ
ΣΩΡΡΑ. ΚΥΡΙΕ ΣΩΡΡΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ. ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΡΑΤΗΣΗ ΈΤΣΙ ΔΕΝ
ΕΙΝΑΙ;
ΑΡΤΕΜΗΣ
ΣΩΡΡΑΣ: ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΕ
ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΚΡΟΑΤΕΣ ΣΑΣ.
ΝΑΙ, ΈΤΣΙ ΤΟ ΛΕΝΕ, ΤΟ ΛΕΝΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΡΑΤΗΣΗ.. ΒΕΒΑΙΑ ΘΕΩΡΩ…
ΟΧΙ ΘΕΩΡΩ, ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗ, Η ΔΙΩΞΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ
ΣΑΣ ΠΩ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΠΩΣ Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΡΑΤΗΣΗ
ΕΙΝΑΙ 18 ΜΗΝΕΣ.
ΣΕ ΚΡΑΤΟΥΝ 18 ΜΗΝΕΣ
ΜΗΠΩΣ ΒΓΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΣΟΥ. ΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΣΟΥ ΤΟ ΒΑΛΟΥΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ, ΒΓΑΙΝΕΙΣ
ΕΞΩ. ΕΧΕΙΣ ΦΑΕΙ ΟΜΩΣ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ, ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΧΡΟΝΟ.
ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΩ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥΣ
ΓΙΑ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ. ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ
ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ Ε.ΣΥ.
ΔΗΛΑΔΗ, ΠΡΟΣΕΞΤΕ,
Ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ΕΠΙΑΣΕ ΟΛΟ
ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ, ΑΠΕΔΩΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΨΕΥΤΙΚΑ ΓΕΛΟΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΩΞΗ, Ή ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΕΠΙΛΗΨΙΜΟ ΣΤΟΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ, Ή ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Η ΔΙΩΞΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ
ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ REGISTER ΣΤΟΝ ΟΗΕ ΚΙ ΌΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΙ
ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΚΙΟΛΑΣ…..
ΆΡΑ ΛΟΙΠΟΝ
ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΗΕ, ΕΧΩ REGISTER ΣΤΟΝ ΟΗΕ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΤΕΛΩ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΕΙ ΚΙ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ REGISTER ΣΤΟΝ ΟΗΕ.
ΒΕΒΑΙΑ Η
ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΚΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΕΙ…. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ
ΤΟΣΟ ΓΕΛΟΙΟ, ΕΧΕΙ ΞΕΒΡΑΚΩΘΕΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ
ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ
ΔΟΓΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΚΑΣΤΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΤΑ ΘΕΣΜΙΚΑ ΜΟΥ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ,
ΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΜΑΣΟΝΟΙ, ΣΤΟΕΣ, ΧΑΩΔΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΩ,
ΟΤΙ ΣΧΕΔΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ.ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ
ΠΙΕΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ.
ΈΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΕΧΟΥΝ
ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΕΙ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΟ ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΕΚΕΙ ΈΞΩ,
ΜΙΚΡΟΥΛΙ, ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΜΕΝΟΙ ΘΙΑΣΟΙ ΕΝΟΣ ΕΒΡΑΪΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ.
ΛΕΩ ΤΗΝ ΛΕΞΗ «ΕΒΡΑΙΚΟ» ΑΛΛΑ ΤΟ «ΕΒΡΑΙΚΟ» ΠΟΥ ΛΕΩ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ
ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝ! ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΣΤΗΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ «ΕΙΜΑΙ ΕΥΡΕΩΣ ΠΑΝΤΟΥ».
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ
ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΥΡΥΤΕΡΑ;
Α. ΣΩΡΡΑΣ: ΝΑΙ, ΘΑ
ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΕΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ
ΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΝΟΣ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ
ΕΧΟΥΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΔΗ, ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ
ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΤΟΝ
ΠΛΑΝΗΤΗ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΩΡΑΣ.
ΩΣΤΟΣΟ ΟΜΩΣ, ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΨΕΥΔΟΣ ΚΑΙ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΛΛΗΓΟΡΙΑ ΠΟΥ
ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΠΟΥ ΚΤΥΠΗΣΑΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΟΛΑ ΤΑ
ΚΑΜΠΑΝΑΚΙΑ ΓΙΑΤΙ 600 ΕΙΝΑΙ ΚΙ Ο ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΑΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΕΒΑΖΑ
ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΖΕ.. ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΜΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.
ΒΛΕΠΟΥΜΕ
ΟΤΙ ΤΟ 2019, ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ 3 ΧΡΟΝΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΙ Ο ΣΥΝΕΛΛΗΝΑΣ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ
ΤΑ 600 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΒΑΛΑ ΩΣ ΔΑΝΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ
ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ 3 ΦΟΡΕΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ
ΨΗΦΙΣΜΕΝΑ. ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΙ Η ΒΟΥΛΗ, Η ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΒΟΥΛΗ ΠΟΥ ΔΕΝ
ΕΧΕΙ ΣΥΣΤΑΘΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΣΩΜΑ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΙ ΤΑ
600 ΔΙΣ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ; ΝΑΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ
ΜΕΓΑΛΗ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΝΑ ΤΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΝΑ ΤΑ
ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ, ΝΑ ΤΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ 3
ΦΟΡΕΣ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΕΤΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ
ΤΗΝ ΑΛΗΤΕΙΑ, ΤΗΝ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ …
ΆΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ 2018 ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ 2019,
ΕΝΩ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ
ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΧΩΡΑ, ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ, ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ
ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΚΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ ΤΟΥΣ, ΣΗΜΕΡΑ
ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ 3 ΦΟΡΕΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ,
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ 2018, ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ 2019.
ΕΙΝΑΙ
ΕΝΤΕΛΩΣ ΟΞΥΜΩΡΟ, ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ, ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΞΑΝΑ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΣΤΟΝ
ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΕΛΟΙΑ ΠΟΡΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΜΕ ΚΑΙ ΚΑΘΕ
ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΗΣ ΜΑΙΜΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΚΑΘΕ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ
ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: ΤΟ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΟΡΙΖΕΙ
ΑΡΜΟΔΙΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ, ΥΠΕΒΑΛΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΟΔΔΗΧ,
ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ 562 ΔΙΣ
ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 600 ΔΙΣ ΠΟΥ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ
ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ
ΕΠΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΝΕΟ. Ο ΟΔΔΗΧ ΤΟΥΣ
ΑΓΝΟΕΙ! ΑΓΝΟΕΙ ΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΓΙ
ΑΥΤΟ; ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΗΛΑΔΗ…
ΑΡΤΕΜΗΣ
ΣΩΡΡΑΣ: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ
ΔΥΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΧΗΜΑ ΜΟΝΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΓΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ
ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΥΣΕΙ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ, ΚΑΘΕ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΘΕΣΜΟ, ΕΧΟΥΝ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ
ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ
ΕΠΡΕΠΕ.
ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ
ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!
ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ, ΕΝΑΣ ΜΟΝΟ ΤΟΛΜΗΡΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ, ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ
ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ. ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ. ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ
ΚΑΙ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ. ΒΕΒΑΙΩΣ, Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΣΤΗΝ
ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΔΑΝΕΙΟ ΑΤΟΚΟ 600 ΔΙΣ. ΔΕΝ ΧΑΡΙΣΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ
ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ, Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ
ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΧΑΡΤΙΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ
ΠΡΕΠΕΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΕΓΓΥΗΘΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΤΟΚΟ ΒΕΒΑΙΑ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ
ΑΛΛΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ MANAGEMENT ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ
ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ, ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ,
ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΧΑΘΕΙ
ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ.
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΤΟΚΟ ΔΑΝΕΙΟ, ΘΑ
ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΩΣ ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ. Ή ΩΣ ΕΣΟΔΟ. ΆΡΑ ΚΑΘΕ ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ
ΧΩΡΑ, ΚΑΛΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΣΟΔΟ, ΔΑΝΕΙΟ. ΑΠΟ ΚΑΤΩ
ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΞΟΔΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ. ΆΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ,
600 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΤΟΚΟ ΓΙΑ 100 ΕΤΗ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΧΩ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΕΙ, ΓΙΑ 0,5%
ΛΟΓΩ ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑ ΟΥΤΕ ΤΟΚΟ. ΑΝ ΠΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΩ
ΤΟΚΟ, ΑΥΤΟ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΔΩΡΕΑ ΓΙΑ ΤΟ
ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΈΤΣΙ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΤΟ 0,5% ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΣΕ ΕΝΑ
ΙΔΡΥΜΑ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ.
ΟΛΟ ΑΥΤΟ
ΠΟΝΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ!
ΞΕΡΕΤΕ, ΟΤΑΝ Ο ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ 130
ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΒΑΖΕΙΣ 600 ΔΙΣ, ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΧΡΗΜΑΤΑ, ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΣΟΝΟΣΠΟΡΟΙ ΓΕΛΟΙΟΙ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ
ΕΙΧΑΝ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΟΙ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΌΠΟΤΕ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗΝ ΣΤΟΑ ΓΙΑ ΝΑ
ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΤΟΥΣ
ΑΛΛΟΥΣ. ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 4 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΑΝΩ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΌΠΟΤΕ ΔΕΝ
ΒΛΕΠΕΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ: «ΓΕΙΑ ΣΑΣ, ΔΩΣΤΕ
ΜΑΣ ΜΙΑ ΛΕΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ».
ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΥΝΑΜΗ.
ΆΡΑ, ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ «ΛΕΦΤΑ, ΛΕΦΤΑ, ΛΕΦΤΑ» ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕ
ΜΙΚΡΟΣ ΠΟΛΙΤΑΚΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΟΒΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ,
ΆΡΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΑΚΡΙΒΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ CELEBRITIES ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΜΙΑ
ΔΥΝΑΜΗ ΧΡΗΜΑΤΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΠΙΤΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ, ΟΣΟ ΑΚΡΙΒΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ…
ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙ, ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΑΠΟ PLAYMOBIL, Ή ΑΠΟ ΤΟ JUMBO ΚΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟ JUMBO.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ
ΟΤΙ ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, ΟΠΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ.
ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΘΕΜΕΛΑ, ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΘΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ, ΜΕ ΧΡΗΜΑ «ΛΕΦΤΑ, ΛΕΦΤΑ» ΚΑΙ «ΚΟΙΤΑ
ΑΔΕΡΦΕ, ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ..».
ΟΧΙ, ΕΧΕΙΣ
ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΗ ΓΕΛΟΙΑ
ΔΥΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΗΝ ΡΟΗ, ΣΕ ΜΙΑ ΡΟΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ
ΧΩΡΑ. ΝΑ ΚΤΙΣΕΙΣ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΧΩΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΜΕΛΛΟΝ 50 ΧΡΟΝΙΑ, ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΤΕΙ
ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Ο,ΤΙ ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΚΕ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ.
ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΛΥΠΕΙ ΠΟΛΥ, ΧΩΡΕΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ, ΧΩΡΑΦΙΑ, ΟΙΚΟΠΕΔΑ
ΧΘΕΣΙΝΑ ΜΕ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΔΗ, ΤΩΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΝΑ ΚΤΙΖΟΥΝ
ΧΩΡΕΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΕΛΟΙΑ ΜΟΡΦΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΤΙ
ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ.ΈΤΣΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΠΙΣΩ.
ΆΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ, ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΟ ΧΡΗΜΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΗΝ
ΧΩΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΝΟΜΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΔΥΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥΣ ΟΠΟΥ
ΔΥΝΑΣΤΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ.
ΕΓΩ ΜΠΗΚΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΗΜΕΡΑ. ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ Η ΗΜΕΡΑ
ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΝ
ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΆΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΤΩΝ ΘΕΣΜΩΝ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ, ΘΑ ΠΩ ΤΗΝ ΛΕΞΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ
ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΚΑΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΕ ΟΞΥΓΟΝΟ
ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΛΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΚΕΨΗ, ΩΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΜΠΙΑ,
ΑΜΑ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ, ΕΝΑ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΚΟΥΜΠΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΤΑΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ.
ΆΡΑ ΔΕΝ
ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ 600 ΔΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΙ
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΑ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΔΑ
ΜΟΥ, ΑΠΟ ΤΟ UCC ΣΤΗΝ
ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΤΩΧΕΥΣΕ.
ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΠΩ
ΟΤΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΤΗΝ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΛΕΩ: «ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ, ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΝΑ
ΠΤΩΧΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ, ΘΑ ΤΟΥ ΣΠΑΣΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ».. ΘΑ ΤΟΝ ΕΚΘΕΣΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ, ΕΝΑ
ΒΡΩΜΙΑΡΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ
ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ Ή ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΟΜΟΛΟΓΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΠΩΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΟ
ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ
ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΓΕΛΟΙΑ CELEBRITIES ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ
ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΡΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΟΡΝΙΔΙΑ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΤΑ
ΠΟΛΙΤΕΥΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ, ΠΟΙΑ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥΤΑΝΑ ΘΑ ΒΡΟΥΝ, ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΠΕΡΙΖΗΤΗ
ΠΟΡΝΗ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑΤΙ ΣΕΡΝΕΙ ΠΙΣΩ ΤΗΣ ΕΙΤΕ GAY ΕΙΤΕ ΜΕΪ Ή ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ.
ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΔΗΛΑΔΗ, ΚΟΙΤΑΝΕ, ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΔΟΓΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΠΟΥ
ΠΟΝΑΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΝ ΚΟΣΜΟ
ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ.
ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΜΒΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ
ΠΑΡΟΥΝ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΘΟΥΝ. ΟΥΤΕ ΜΕ ΠΟΡΝΕΣ, ΟΥΤΕ ΜΕ
ΤΗΛΕΠΕΡΣΟΝΕΣ, ΟΥΤΕ ΜΕ ΖΩΝΤΟΒΟΛΑ, ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ
ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ, ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΓΥΡΙΣΜΑ.
ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΑΝ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ. ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΕ ΠΟΥ
ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΑΝ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΟΜΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΙ,
ΟΛΟΙ ΟΙ CELEBRITIES, ΟΛΟΙ
ΑΥΤΟΙ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΣΕ ΟΛΟΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ!
Α. ΣΩΡΡΑΣ: ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΓΑΠΗΤΕ.. ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥΣ..ΔΗΛΑΔΗ, ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ, ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ
ΕΝΑ ΜΟΡΦΩΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ
ΕΙΔΑΜΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ, ΔΗΛΑΔΗ, ΠΗΓΕ Η Ν.ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΠΗΓΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ,
ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΑΛΛΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΣΤΑΔΙΟ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΤΟ ΜΙΣΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΟ, ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΗΤΑΝ
ΚΑΙ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΞΗΡΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ.
ΌΠΟΤΕ, ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΠΗΓΑΝ ΜΕΘΥΣΤΑΚΕΣ ΝΑ ΠΙΟΥΝΕ. ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, ΕΙΔΑΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΡΦΩΜΑΤΑΚΙ ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΗΝ ΦΩΦΩ.
ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΦΩ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ
ΤΗΣ ΜΗΤΡΩΟ, ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΟΙΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ, ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ
ΕΧΟΥΝ ΠΟΙΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ,
ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΟΣΜΟ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΙΠΟΤΑ!
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΩ ΠΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΤΟΥΝ
ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ, ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΒΗ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ
ΠΡΟΦΗΤΗΣ. ΕΙΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΣΤΗΣ. ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ
ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ.
ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ
ΤΑ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ. ΜΑ ΚΑΛΑ.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ
ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ; ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ; Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ ΣΤΑ
ΜΝΗΜΟΝΙΑ; ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΕΛΟΙΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ; ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ
ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΕΠΙ ΣΑΜΑΡΑ; ΤΕΛΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΟΝΟΜΑΤΟΣ;
ΜΑ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ. ΕΝΑΣ ΨΗΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ. Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ
ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ; ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΒΑΘΕΙΑ ΝΕΡΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. ΤΙ ΕΚΑΝΕ
ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ;
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΘΕΜΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΥΝΟΛΟΥ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 100,
120, 80 ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΩΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Ή ΩΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΝΟΥΜΕΡΑ. ΆΡΑ ΕΣΕΙΣ
ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ; ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΑΤΕ ΜΕ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΜΕ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ; ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ; ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ; ΤΙΠΟΤΑ! ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΣ
ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΥΠΕΓΡΑΨΕΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!
ΚΑΙ ΤΩΡΑ
ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΥΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ
ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΘΕΜΑΤΑ. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ
ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥΣ 500 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ, ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΒΑΘΕΙΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΝΑ
ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ;; ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΙ ΡΕ ΧΑΜΕΝΟ; ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕΣ;
ΕΣΕΝΑ, ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΟΥ 500 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΙ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ
ΚΡΗΤΗ, ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΑΛΛΑ 2 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΛΕΨΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ; ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ
ΚΛΕΨΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ; ΔΕΝ ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ; ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΤΕ; ΠΟΙΟΝ;
ΕΜΕΝΑ; ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ; ΝΑ ΜΟΥ ΒΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ 350 ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ, ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ
ΚΑΙ 10 ΠΑΡΑΠΑΝΩ;
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΤΕ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ, ΠΑΡΑ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ ΝΑ
ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΣΗΜΕΡΑ «ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΜΕ» ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ «ΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ….» ΔΕΝ
ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ. ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ; ΑΥΤΟΙ ΚΟΙΤΑΝΕ
ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ. «ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΟΥΜΕ ΛΕΕΙ…». ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ
ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΛΟΥΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΑ ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ
ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΑ ΘΑ ΔΩΣΩ. ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΜΕΙΑ, ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ.. ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΑΣ,
ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ.
ΆΡΑ ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΩΣ ΛΕΜΕ, ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΤΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ
ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: ΕΔΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ. ΕΣΕΙΣ Κ. ΣΩΡΡΑ
ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟ Ή ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ
ΑΛΛΑΞΕΤΕ;
Α. ΣΩΡΡΑΣ: ΑΚΟΥ
ΑΓΑΠΗΤΕ.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΕΓΩ… ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΕΓΩ.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: ΟΧΙ
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΣΩΡΡΑ… ΕΣΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ
ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΕΙΤΑΙ Η ΧΩΡΑ; ΔΗΛΑΔΗ, ,… ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ
10-20, 50 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΟΥΛΟΙ
ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΟΥΜΕ;
Α. ΣΩΡΡΑΣ: ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ
ΤΙ ΛΕΤΕ ΑΛΛΑ ΑΣ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΕΓΩ ΜΟΝΟ, ΔΕΝ
ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ
ΦΟΡΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ, ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ
ΕΙΝΑΙ…. ΣΑΣ ΕΞΗΓΩ..
ΔΗΛΑΔΗ, ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΟΤΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΤΩΡΑ … ΑΣ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ ΛΙΓΟ
ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ. ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΜΥΑΛΑ, ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΙ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ, ΕΞΥΠΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ ΝΑ ΘΕΛΕΙ,
ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙ;;
ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ Ή ΤΟΝ
ΣΑΜΑΡΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙ; Ή ΚΑΠΟΙΟΝ
ΗΓΕΤΗ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΕΙ, ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙ ΔΕΚΑ ΠΡΟΒΕΣ ΓΙΑ ΝΑ
ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ;
ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΕΙ ΜΙΑ ΩΡΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ…
ΣΕ
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΤΕΛΙΒΕΡΑΣ ΚΙ ΑΝ Ο ΝΤΕΛΙΒΕΡΑΣ
ΤΣΑΚΙΣΤΕΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ; ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΚΕΙ
ΠΕΡΑ ΕΧΕΤΕ ΑΦΗΣΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΕ ΜΙΚΡΑ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ Ο,ΤΙ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ; ΔΕΝ
ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.. ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ LIVE, ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ
DEBATE ΔΕΝ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ
ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΦΕΡΟΝΤΑΙ;
ΕΣΕΙΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΗΓΕΤΗ; ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ; ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΕΙ ΕΞΩ;;; ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΜΩΣ…
Α. ΣΩΡΡΑΣ: ΘΑ ΣΑΣ
ΠΩ.. ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΩ. ΔΕΝ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΗΓΕΘΕΙ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ. ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΠΟΤΕ. ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΜΙΑ
ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΜΑΣΗΣΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 70% Η
ΑΠΟΧΗ ΚΑΙ ΜΕ ΨΕΥΤΙΚΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΣ SINGULAR LOGIC ΚΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΣΕ ΚΟΡΟΙΔΕΨΑΝ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΕ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΣΤΗΣΑΝ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΣΕ ΣΩΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ
ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ… ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΣΤΑΘΕΙ Η ΒΟΥΛΗ
ΣΕ ΣΩΜΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΟΥΝ ΟΙ ΨΗΦΟΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΕΝΑ
ΦΕΚ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ
300 ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ, ΠΟΣΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ΠΗΡΑΝ, ΠΟΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ. ΑΝ ΑΥΤΟ
ΣΥΜΒΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΣ ΜΙΑ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ ΘΑ ΔΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ 300 ΨΗΦΟΥΣ, ΜΕ 150, ΜΕ
500 ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΝΟΜΟΥΣ ΜΩΡΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ..
ΆΡΑ ΔΕΝ
ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ
ΨΗΦΙΣΜΕΝΟΙ. ΆΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΙΑ ΓΕΛΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:
ΝΑΙ. Κ. ΣΩΡΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ
ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΛΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΝΑ
ΔΙΟΙΚΕΙ ΚΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ; ΚΑΙ
ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ;
Α. ΣΩΡΡΑΣ: ΑΥΤΟ ΣΑΣ
ΛΕΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ.. ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΓΙΑΤΙ
ΑΥΤΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ, ΜΙΑ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΗ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:
ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ… ΑΥΤΟΝ
ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΣΜΟ, ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΕΣΠΟΤΙΣΜΟ… ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Α. ΣΩΡΡΑΣ: ΜΗΝ
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΕΣΠΟΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ.
ΑΚΟΥΣΤΕ ΛΙΓΟ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ, ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟ
ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΡΥΘΜΙΣΕΙ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥΣ ΟΥΤΕ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ.
ΔΗΛΑΔΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ
ΠΑΩ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΠΑΩ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ
ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
ΤΙ ΑΛΛΑΓΗ
ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ; ΕΣΕΙΣ ΚΑΝΕΤΕ ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, ΕΓΩ ΠΑΩ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΣΑΣ, ΕΓΩ
ΠΗΓΑΙΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ
ΣΑΣ ΝΟΜΟΥΣ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:
ΜΑ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΤΩΡΑ ΑΝΑΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟ
ΣΥΝΤΑΓΜΑ.
Α. ΣΩΡΡΑΣ: ΜΑ ΣΑΦΩΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΑ
ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΑΘΜΑ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΣΟ ΓΕΛΟΙΑ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ
ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ.
ΑΚΟΜΑ ΚΙ
ΑΥΤΟ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΗΛΑΔΗ, ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΒΟΥΛΗ ΣΕ ΣΩΜΑ, ΠΩΣ
ΔΙΑΟΛΟ ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΣΦΡΑΓΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΙΚΑ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΑ;
ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΟΥΛΗ, ΠΩΣ ΨΗΦΙΖΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ, Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΕΚ ΠΟΥ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΝ. ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΛΕΕΙ ΠΟΥ ΟΡΚΙΣΤΗΚΕ!
ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΟΡΚΙΣΤΗΚΕΣ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΤΩΡΑ… ΣΤΟΝ
ΙΣΑΑΚ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΒΡΑΑΜ.. ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΑΔΕΡΦΕ;; ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ
ΨΥΧΕΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΛΑΚΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ; ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΟΥ.. ΟΡΚΙΣΟΥ ΟΠΟΥ
ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟΝ ΟΡΚΟ ΣΟΥ. ΕΔΩ, ΦΕΚ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΥΠΑΡΧΕΙ; ΒΡΕΙΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΦΕΚ! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!
ΆΡΑ ΠΩΣ
ΛΟΙΠΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΙ ΜΙΑ ΒΟΥΛΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΆΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΣΤΑΘΕΙ ΣΕ
ΣΩΜΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΟΠΟΥ Η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΝΑ ΜΗΝ
ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΕΚ. ΆΡΑ.. ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ Ο ΟΡΚΟΣ, ΟΠΟΥ ΜΕΤΑ, ΑΦΟΥ ΟΡΚΙΣΤΕΙ,
ΣΦΡΑΓΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΥ ΕΚΛΕΓΗΚΕ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΛΕΓΗΚΕ ΠΟΥ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΕΚ ΚΑΙ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΒΟΥΛΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΣΤΑΘΕΙ ΣΕ ΣΩΜΑ!!
ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ!! ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
ΤΩΡΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ! ΤΙ ΨΗΦΙΣΑΝΕ; ΨΗΦΙΣΑΝΕ ΝΑ ΠΡΟΕΚΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ!! ΡΕ ΚΑΝΕΤΕ ΠΛΑΚΑ ΡΕ ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ; ΒΡΕ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΛΑΚΑ; ΜΕ ΤΟ
ΓΕΝΟΣ ΜΟΥ; ΘΑ ΣΑΣ ΛΥΣΣΑΞΩ ΡΕ ΖΩΝΤΟΒΟΛΑ!!!
ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΡΕ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ.. ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ
ΚΑΜΙΑ ΚΟΥΛΑΜΑΡΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΝΟΜΙΣΜΑ; ΚΙ ΕΧΟΥΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ; ΑΛΗΘΕΙΑ;
ΚΙ ΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Η
ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ; ΚΑΛΑ ΡΕ ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ, ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΜΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ, ΜΙΑ ΑΑΔΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΤΟΝ
ΕΘΝΙΚΟ ΜΟΥ ΠΛΟΥΤΟ; ΚΑΛΆ.. ΠΟΣΟ ΖΩΝΤΟΒΟΛΑ ΕΙΣΑΣΤΕ; ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ; ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ
ΘΥΜΩΝΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΩ ΖΩΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ
ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΜΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΑΞΗ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΣ.
ΕΣΕΙΣ ΡΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΕΚΕΙ ΕΞΩ, ΚΑΘΕΣΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ
ΠΟΡΝΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΝΑΛΙ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ…
ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ.. Ο,ΤΙ ΤΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ ΝΑ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΤΕΙΤΕ
ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ
ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΦΟΡΙΑ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΦΟΡΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΙ Ο ΦΟΡΟΣ
ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΣ. ΑΝ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΡΙΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΦΟΡΟ 10% ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ
ΚΑΤΙ, ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΡΟΣ, Ο ΦΟΡΟΣ ΞΑΝΑΓΥΡΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ, ΤΟΝ ΔΙΝΕΙ ΤΟΝ
ΜΑΖΕΥΕΙ ΟΛΟΝ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΚΤΙΖΕΤΑΙ Ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ Ή ΟΙ
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.
ΣΗΜΕΡΑ
ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΧΡΕΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ
ΕΦΟΡΙΑ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΦΟΡΙΑ, ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΧΩΡΙΣ ΝΟΜΙΚΗ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΨΗΦΙΣΕΙ.. ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΟΛΟΙ
ΑΥΤΟΙ.. ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ;;; ΟΛΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤ ΑΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ…
ΆΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ
ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΤΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΓΙΗ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ; ΔΗΛΑΔΛΗ
ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ, ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ; ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟ
ΦΟΡΕΑ;
ΣΗΜΕΡΑ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΨΗΦΙΣΕΙ ΜΩΡΕ..
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΜΕ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ.
ΆΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΓΙΑ ΤΟ
ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΟΥ
ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΛΥΣΕΙ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΩΣ ΘΑ
ΖΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ; ΕΡΩΤΩ..
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: ΚΥΡΙΕ
ΣΩΡΡΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ. ΕΙΠΑΤΕ ΠΡΙΝ ΟΤΙ Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΡΑΤΗΣΗ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ
18 ΜΗΝΕΣ ΟΣΟ ΙΣΧΥΣΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.. 18 ΜΗΝΕΣ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ
ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΚΙ ΑΚΟΜΑ Η ΔΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ..
Α. ΣΩΡΡΑΣ: ΑΚΟΥΣΕ
ΜΕ.. ΜΗΝ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: ΟΧΙ ΔΕΝ
ΣΑΣ ΜΠΕΡΔΕΥΩ.. ΛΕΩ ΤΙ ΙΣΧΥΣΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ..
Α. ΣΩΡΡΑΣ: ΟΧΙ, ΠΑΜΕ
ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΈΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ. ΣΤΑ
ΠΑΛΙΑ ΜΟΥ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ. ΘΑ ΞΑΝΑΠΩ, Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ
ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟ ΜΑΓΑΖΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΝΟΥΝ Ο,ΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ.
ΟΤΑΝ ΕΔΙΝΑΝ ΑΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΙΣ
ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΦΑΛΙΑΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΣΑΓΟΝΙΑ ΚΑΙ
ΜΥΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: ΤΩΡΑ ΔΕΝ
ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ…
Α. ΣΩΡΡΑΣ: ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΩ… ΚΟΙΤΑ, ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΕΣΥ!
ΆΡΑ Ο,ΤΙ ΠΩ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΣΥ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΥΣΑΥΓΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ! ΤΟ
ΚΑΤΑΣΤΑΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 1670 ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΧΑΙ ΧΙΤΛΕΡ
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΧΑΖΑΡΙΚΕΣ ΑΗΔΙΕΣ. ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΙΤΣΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΙΔΙΚΑ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ. Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ
ΧΡΥΣΑΥΓΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΡΧΟΑΠΛΥΤΑ. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΑΖΙ. ΔΕΝ ΤΟ
ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΕΚΕΙ.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ
ΠΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ, ΤΑ ΣΕΒΟΜΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΣΕΒΑΣΜΟ. ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΕΙΝΑΙ
ΜΙΑ ΛΟΥΜΠΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΟΦΕΡΤΗ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΙΑΝΔΡΟ ΠΟΥ
ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ, ΟΠΩΣ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΓΕ «ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ
ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ» ΚΑΙ «ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΤΙΣ ΕΧΩ» ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΤΥΛΙΣΕΤΕ ΑΥΤΗ
ΤΗΝ ΛΟΥΛΟΥΔΟΥ… «ΠΑΙΔΙΑ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΙ ΕΛΑΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ».
ΟΛΟΙ ΚΟΙΤΑΝΕ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ …
ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ….. ……Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΒΟΗΘΗΣΕ ΑΜΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΑ
ΚΟΜΜΑΤΙΑ. Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΤΥΠΗΣΕΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΑ
ΜΑΣ ΌΧΙ ΣΑΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, ΩΣ ΚΟΜΜΑ, ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ. ΤΑ
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ! ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: ΔΕΝ ΣΕ
ΜΠΕΡΔΕΥΩ…. ΑΠΛΑ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΤΟ 18ΜΗΝΟ ΕΧΕΙ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ.
Α. ΣΩΡΡΑΣ: ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ
ΠΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΜΗ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΣ. ΑΣΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ Η ΦΩΝΗ ΜΟΥ..
ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΗΚΕΣ ΕΣΥ ΜΗΝ ΣΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΩ;
ΆΡΑ, ΛΕΩ
ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ 215 ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΛΕΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥ
«ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΜΕ
ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ» ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ.
ΑΠΟ ΤΑ
ΧΡΥΣΑΥΓΟΥΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΨΗΦΙΣΕΙ
ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ…. ΚΑΙ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ
ΚΑΛΑ ΜΟΙΡΑΖΑΝ ΚΡΕΜΜΥΔΙΑ.
ΡΕ,
ΜΟΙΡΑΣΑΝΕ ΚΡΕΜΜΥΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΡΟΤΑ… ΑΝΟΙΞΑΤΕ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.. ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ
ΔΩΣΕΤΕ ΡΕ ΤΟ ΜΟΣΧΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΝΑΚΙ;
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΓΕΛΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ. ΠΛΑΚΑ ΓΙΝΟΤΑΝ, ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ Ή ΑΜΑ ΤΟ
ΘΕΛΕΤΕ, ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΑ…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: ΔΕΝ
ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΤΩΡΑ Κ. ΣΩΡΡΑ…
Α. ΣΩΡΡΑΣ: ΘΑ
ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ… ΑΠΑΝΤΑΝΕ… ΕΓΩ ΛΕΩ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ.
ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ 18ΜΗΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ… ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ… ΣΗΜΕΡΑ ΕΓΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ
ΣΤΙΓΜΗ, ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΡΑΤΟΥΜΕ; ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ
ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΠΟΤΕ ΔΑΝΕΙΟ, ΔΕΝ ΕΧΩ
ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΑΝΕΙ ΛΕΦΤΑ.
ΕΙΝΑΙ
ΓΕΛΟΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ 600 ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΑΝΕΙ
ΛΕΦΤΑ!
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΧΑΛΚΕΥΜΕΝΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ,
ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ … ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΙΩΘΩ ΠΟΛΥ ΟΡΓΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ
ΚΑΝΑΛΙ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ, ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΑΚΟΥΜΠΗΣΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ
ΤΑ ΖΩΝΤΟΒΟΛΑΚΙΑ ΘΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ, ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΩ
ΠΟΤΕ, ΕΙΜΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΜΗΛΑ. ΕΙΠΑ, ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΛΩΣ, ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ
ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ, ΣΤΗΣΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ ΚΙ ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙΣ ΚΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΡΧΕΣΑΙ
ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ!!
ΩΣΤΟΣΟ ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ
ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ, ΛΕΕΙ, ΦΥΓΟΠΟΙΝΟΣ ΚΙ Η ΦΥΓΟΠΟΙΝΙΑ ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΠΟΥ; ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ
Ο ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΧΑΡΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΑΝΑΚΡΙΤΗ. ΕΒΓΑΛΕ ΕΝΤΑΛΜΑ. ΔΕΝ
ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ. ΒΕΒΑΙΑ, ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΜΑΪΚΗ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΡΩΜΑΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ
ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ
ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΑΝ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ, ΑΝΕΛΥΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΩΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ
ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ;
ΆΡΑ ΛΟΙΠΟΝ
ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΦΥΓΟΠΟΙΝΟ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ, ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΗΛΑΔΗ, ΓΙΑΤΙ ΈΤΣΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ
ΝΑ ΚΑΝΕΙ. ΕΚΟΨΑΝ ΚΑΙ ΕΡΑΨΑΝ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΕΥΣΑΝ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΟΥΣΙΑ, ΆΡΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΛΕΕΙ ΕΠΕΙΔΗ
ΕΙΜΑΙ ΦΥΓΟΠΟΙΝΟΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
ΒΡΕ ΖΩΑΔΙΑ, ΘΕΛΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ
ΚΑΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΕΓΩ ΑΝΤ’ ΑΥΤΟΥ ΕΜΕΙΝΑ ΕΔΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ
ΤΕΛΟΣ.
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ
ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ, ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΕΙΟ
ΠΑΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ: ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΦΥΓΕΙΣ;; ΜΑ ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ
ΕΓΙΝΑΝ ΤΟΣΟ ΣΚΛΗΡΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ
ΦΥΓΩ.
ΣΑΣ ΛΕΩ ΔΕΝ
ΘΑ ΦΥΓΩ! ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ, ΘΑ ΤΟΝ
ΠΑΤΗΣΩ ΩΣ ΤΣΙΧΛΑ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΝΙΩΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ. ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ. ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ.
ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ
ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΤΣΑΦ ΚΑΙ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΟΛΑ! ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΟΥΡΜΟΥΡΙΖΕΙ,
ΣΙΓΟΒΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ.
ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ
ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΕΝΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΓΕΛΗ ΕΛΕΦΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ «ΑΠΟ ΕΔΩ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΤΕ». ΠΟΣΟ ΤΡΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ
ΠΡΑΓΜΑΤΑ; ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ!
ΩΣΤΟΣΟ ΟΜΩΣ
ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΠΕΡΑ ΜΕ ΧΑΛΚΕΥΜΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΠΟΥ Ο ΤΥΠΟΣ ΛΕΕΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΠΟ ΤΟ
2003
ΚΑΙ ΒΑΣΕΙ
ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΑΜΑ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ, Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑ
ΚΑΝΑΛΙΑ. ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΕΔΩΣΑΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΜΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ
ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΕΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΩ ΝΑ
ΜΙΛΗΣΩ, ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ 5 ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ Κ. ΣΩΡΡΑ..
Α. ΣΩΡΡΑΣ: ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ… ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΩΡΑ
ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ; ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ; ΝΑ ΠΕΙΣ
ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ
ΖΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ… (ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ)
0 Σχόλια