ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

(ΗΧΗΤΙΚΟ) ΕΧΕΤΕ ΧΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ. ΤΩΡΑ ΕΧΕΤΕ ΜΟΝΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ


Το σίγουρο είναι ότι ζούμε ιστορικές στιγμές και αναμένονται μεγάλες ανατροπές. και αποκαλύψεις που θα κάψουν .. πολλούς!

Άστραψε και βρόντηξε ο Αρτέμης Σώρρας στην αποκλειστική του συνέντευξη που έδωσε στο "Fresh Radio Athens"

Αφορμή το Φ.Ε.Κ. 633/29-5-2018 όπου μέσα σε όλα τα ‘άλλα, εμφανίστηκε κι η “Ανώνυμος Εταιρεία “‘ΤΡΑΠΕΖΑΣ της ΑΝΑΤΟΛΗΣ” να κάνει “’Εκτακτη Γενική Συνέλευση των Μετόχων της για την “αναβίωση της εκκαθάρισης της για ακίνητα και περιουσιακά στοιχεία που υπάρχουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό και που ανήκουν”, όπως γράφουν “στο Νομικό Πρόσωπο της διαλυθείσης Τράπεζας της Ανατολής”, μιας εκκαθάρισης όμως που δεν έγινε ποτέ, μιας Τράπεζας που παραμένει ανοιχτή και καλά κρυμμένη - μέχρι σήμερα- και που η Εθνική έχει δηλώσει εγγράφως ότι δεν υπάρχει πια από το 1932...!!!”

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ ΟΛΑ


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
“Είναι το κερασάκι στην όλη διαδικασία από τον τεράστιο φόβο τους” δηλώνει ο ίδιος και φανερά θυμωμένος συνεχίζει, μιλώντας έξω από τα δόντια:
“Οι γελοίες πολιτικές δυνάμεις των δυναστών των δολοφόνων των δοσίλογων των προδοτών, των υπανθρώπων των αλλογενών χάνουν όλη την διακυβέρνηση από τα χέρια τους, όπου θα αποκαλυφθούν όλες οι απάτες που έχουν κάνει, κατά των Ελλήνων, κατά του Ελληνικού Έθνους, κατά της Ελληνικότητας κι όλων των πνευματικών δικαιωμάτων, των τεράστιων και μοναδικών που είναι των Ελλήνων σε όλον τον πλανήτη, ΕΛΛΑΣ!
Γιατί όπως έχω ξαναπεί ΕΛΛΑΣ είναι όλος ο πλανήτης και δεν είναι το μικρό γεωγραφικό διαμέρισμα σήμερα που μέσα έχουν περιορίσει και προσπαθούν να μας περιορίσουν σε ακόμα μικρότερο. ΕΛΛΑΣ σημαίνει ο ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΛΙΘΟΣ κι αυτός είναι ο πλανήτης μας”.

Πολλοί θα θυμούνται ότι η Τράπεζα της Ανατολής ήταν το πρώτο θέμα που βγήκε το 2010 από τον Τριανταφυλλόπουλο μέσω του τηλεοπτικού σταθμού του Alter και το οποίο έκλεισε αμέσως μετά, τότε που ο Αρτέμης Σώρρας, δεν ήταν ακόμα γνωστός στο ευρύ κοινό. Οι εκπομπές αυτές υπάρχουν ακόμα στο διαδίκτυο και είναι να απορεί κανείς, πού πήγαν τόσοι άνθρωποι που τότε που κατάλαβαν τι έχει συμβεί;

Πάντως ο ίδιος συνεχίζει χειμαρρώδης όπως πάντα: “Το πρώτο λοιπόν τεράστιο θέμα που έπεσε σαν βόμβα νετρονίου, θα έλεγα, σε όλη την πλάση γιατί όλος ο πλανήτης είναι κτισμένος με τα χρήματα των Ελλήνων Προγόνων μας της Ανατολής κι όχι μόνο, πέραν των δικαιωμάτων και πέρα άλλου πλούτου, η νεότερη διαδικασία, η νεότερη Federal στον κόσμο ήταν η Ανατολή! Η Τράπεζα της Ανατολής ήταν παγκόσμια! Από εκεί, όλος ο πλούτος έφτασε για να ανοίξουν όλες οι κεντρικές τράπεζες να ανοίξει η Federal , να ανοίξει και η Κεντρική Τράπεζα της Ελβετίας και ό,τι ώρα μου ζητήσετε στοιχείο νέο, είναι στην διάθεση σας” προσθέτει με έμφαση.

“Είναι τόσο τρομαγμένα, όλες αυτές οι ασταθείς κατασκευές που θέλουν να λέγονται άνθρωποι, τους δηλώνω και δηλώνω και σε εσάς ότι έχω ένα καράβι στοιχεία. Να ξέρετε ότι τα αρχεία τους και τα στοιχεία τους και τα μυστικά τους, δεν είναι μέσα στην Τράπεζα της Ελλάδος ή μέσα στην Εθνική. Κι εγώ δεν ήρθα τυχαία εδώ, ούτε τυχαία κάθομαι στην φυλακή...θα το καταλάβετε μέχρι το τέλος”, δηλώνει με νόημα.

“Θέλω να καταλάβετε όλοι εκεί έξω ότι οι πρόγονοι μας Έλληνες, 4.000.000 Έλληνες πρόγονοι μας τους σκότωσαν, τους δολοφόνησαν, τους έκλεψαν!
Η Εθνική Τράπεζα “αγόρασε” την Τράπεζα Ανατολής τότε... Αυτό δεν γίνεται, γιατί η άλλη ήταν ένα παλάτι και αυτή ένα περίπτερο!! Είναι η διαφορά τους τόσο τεράστια!
Αυτό ήταν μια χαλκευμένη διαδικασία κι όλες οι περιουσίες της Ιωνίας που οι βάρβαροι και οι Χαζάροι έσφαξαν τους προγόνους μας και τα έκλεψαν όλα, και τον Πόντο και την Ιωνία, όλες οι περιουσίες και τα ακίνητα με μια ειδική τροπολογία και νόμο, εκχωρούνται όλα στην Εθνική κι είναι όλα τα χαρτιά εκεί, είναι περασμένα στην Εθνική Τράπεζα, σε αυτή την βρώμικη Εθνική τράπεζα που τελικά έφυγε και το “Ελλάδος” και έμεινε απλά Εθνική.
Βέβαια είπα σε εκπομπή μου ότι η Τράπεζα είναι ανοιχτή, έχει αλλάξει πόσα ονόματα..
Θυμηθείτε την εκπομπή που μιλάω πόσα ονόματα έχει η Τράπεζα για να μην επαναλαμβάνομαι σε τέτοια τεράστια στοιχεία. Είπα τελευταίο όνομα είναι ο “ΟΡΦΕΑΣ”.

Μιλώντας για την πολιτική δίωξη που υφίσταται και την παράνομη κράτηση του μας λέει: “Σήμερα λοιπόν εγώ είμαι στην φυλακή και στέκεται λοιπόν ένα κατηγορητήριο, σήμερα να λέει ότι: “μετά από έρευνες που κάναμε...” ναι;; “αυτές είναι από το Μοναστηράκι...” Δηλαδή πήραν τα δημοσιεύματα και μου τα έκαναν κατηγορίες τα όρνια, τα ζώα, τα νεκρά! Γιατί τα λέω νεκρά;; Αμ, έλα που είναι νεκρά και δεν το ξέρουν!!! “Ο κ. Σώρρας εξαπατάει τον κόσμο με τις Μετοχές της Ανατολής, που κάνουν 30 ευρώ στο Μοναστηράκι..” ‘Εκανες τέτοια έρευνα ρε δικαστά;”

Και συνεχίζει τις αποκαλύψεις, αλλά και τις.... προειδοποιήσεις: “Έτσι λοιπόν μετά από όλη αυτή την διαδικασία κι αφού βάλαμε και τον Σώρρα φυλακή κάνανε λοιπόν κι ένα ΦΕΚ που ανακοινώσανε το 2018, ενώ κοβόντουσαν όλοι ότι η Τράπεζα δεν υπάρχει και οι Μετοχές έχουν λήξει, ενώ εμείς έχουμε βρει στο χρηματιστήριο Μετοχές να παίζουν, κόμματα να πουλάνε μετοχές, εταιρίες τρομοκρατικές να πουλάνε μετοχές, να χρηματοδοτούνται άλλες τρομοκρατικές εταιρίες και οργανώσεις κι άμα ζητηθεί ποτέ, αν χρειαστεί ποτέ, θα σας τινάξω τα μελίγγια στον αέρα με κάτι εμβάσματα του Καραμανλή, 17 Νοέμβρη, κι άλλα..
Σφίξτε με λίγο.. Εγώ σας κτυπώ καμπανάκι συνέχεια.. αν λοιπόν δεν ακούτε το καμπανάκι κι είσαστε και ζώα και κουφά, ε, τότε θα σας τινάξω στον αέρα!!

Καταρχήν, οι αποδείξεις μου που πήγα στο δικαστήριο ήταν σφραγισμένες οι αποδείξεις μου από το ιστορικό αρχείο της Εθνικής...
Όλα τα στοιχεία με τεράστιες αποδείξεις που αποκαλύπτουν ένα τεράστιο έγκλημα, πήγαν στο δικαστήριο και βγήκε η απόφαση, βγήκε και κοινοβουλευτικός έλεγχος για τις Μετοχές της Ανατολής.. και περιμέναμε!

Δεν βάλαμε κανένα δικαστή να κάνει εκτέλεση! Έκανα και μήνυση στο ΣΔΟΕ και από τότε διαλύθηκε το ΣΔΟΕ και το άφησα.. και περίμενα...
Άρα λοιπόν έχουμε μια Μετοχή Ανατολής η οποία είνα πιστοποιημένη από δικαστήριο έχει την δικαστική της απόφαση ότι είμαι ΑΔΙΑΦΙΛΟΝΙΚΗΤΟΣ ΝΟΜΕΑΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΟΧΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ κι ότι οι Μετοχές της Ανατολής είναι ΧΡΕΩΣΤΙΚΟ ΟΜΟΛΟΓΟ.
Βγήκε ο φόρος 27 δις για 8 μόνο Μετοχές, βγήκε ο Κοινοβουλευτικός Έλεγχος και τώρα βλέπουμε ότι είμαστε στην φυλακή για τις ίδιες ψευδείς κατηγορίες!!!”

Οι αποκαλύψεις του όμως δεν τελειώνουν εδώ... “Θέλω να δηλώσω στον Ελληνικό λαό και σε όλα τα όρνια εκεί έξω, ότι εκτός από τις 28 Μετοχές που έχω στην δικαστική διαδικασία ότι είναι δικές μου, έχω κι άλλες 4.500 Μετοχές Ανατολής, αν αυτό σας καλύπτει. Δεύτερον, και από αυτές τις 4.500 γύρω στις 1000 είναι 10άρες, Δεκάρες σημαίνει 10x125. Από εκεί και πέρα θέλω κάποιοι να κάνουν κάποιους λογαριασμούς και να καταλάβουν και όποια ώρα γουστάρω θα τις εμφανίσω και θα τις πάω όπου θέλω. “Σας έχω στήσει καρτέρι.. περιμένω..."

Προλαβαίνοντας κάποιους που μπορεί να σταθούν στην αθυροστομία του, όπως λέει ο ίδιος κι όχι στην ουσία και στο άδικο που έχει συμβεί σε όλον τον Ελληνισμό, συμπληρώνει:
“Όταν σου λέω ότι σου σκότωσαν 4.000.000 Έλληνες θα στο πω μωρέ ευγενικά;; Αυτοί οι ίδιοι, αυτοί που κυβερνάνε σήμερα, όλα αυτά τα κοθώνια, όλα αυτά τα ρασοφόρια, όλες αυτές οι λέσχες οι στοές, όλοι αυτοί οι άπλυτοι που είναι δολοφόνοι και οι συνεχιστές της δολοφονίας σου. Θέλεις να στο πω με ευγενικό τρόπο; Για να καταλάβουν όλοι τι έχει γίνει!!.
Είναι τεράστιο αυτό που έχει συμβεί. Και μην λυπηθείτε τις λέξεις, μην κάτσετε σε ευγένιες δήθεν.. δεν μπορείς να μου φας 500 δισεκατομμύρια, δεν μπορείς να με έχεις πτωχεύσει 8 φορές.... κι ο ξεφτιλισμένος ο Ατατούρκ που ήταν ξάδερφος του Ελευθερίου Βενιζέλου και φιγουράρει στην Βουλή μου να πουλήσει τα κόκκαλα των Ελλήνων στην Ολλανδία. Καλά ρε πήρατε τα κόκκαλα.. να τα κάνετε τι ρε;; Σκυλοτροφή; Δεν ντρέπεστε;; Βεβήλωση και προσβολή στο Ελλάνιο γένος μου και στους προγόνους μου, πουλήσατε τα κόκκαλα στους Ολλανδούς .... μέχρι που θα φτάσετε ρε;; Θα δείτε πού θα φτάσω εγώ...”

Συνεχίζοντας, αναφέρεται και στο επίμαχο Φ.Ε.Κ 633 του 2018 που άνοιξε τον ασκό του Αιόλου:
“Εκκαθάριση δεν έγινε ποτέ, έκλεψαν την Τράπεζα, έκλεψαν τα λεφτά, έκλεψαν τα πάντα, τα ακίνητα... Η Μετοχή είναι 2, 3 τρισεκατομμύρια. Τα 670 δις είναι μόνο το παθητικό που είναι μέσα. Δηλαδή είναι κατατεθειμένα σε λογαριασμό με τόκο το κεφάλαιο αυτό, γι αυτό και ζητάμε 670 δις. Η Μετοχή όμως η πραγματική, στην εκκαθάριση της είναι 2, 3 τρισεκατομμύρια συν τους τόκους, αυτή η αξία έχει βγει κι από το Ομοσπονδιακό δικαστήριο στην Αμερική που εγώ έχω επιμεληθεί του ιδίου... και βλέπουμε τώρα αυτά τα όρνια και γράφουν...
Πώς θα κάνετε τώρα εκκαθάριση; Έχετε χάσει κάθε προθεσμία. Τώρα, έχετε μόνο ποινικό μητρώο, έχετε κλέψει τόσα χρόνια... έχετε πάρει τα ακίνητα, έχετε πουλήσει, έχετε μεταπουλήσει, έχω τις πρώτες λίστες, έχετε μεταφέρει λογαριασμούς έχετε ανοίξει τράπεζες, έχετε ανοίξει σε όλον τον πλανήτη, έχετε ανοίξει τράπεζες τα hedge funds, τα πάντα, έχετε διαλύσει τα πάντα κι ό,τι έχετε, πρέπει να το αφήσετε τώρα και να ξεκουμπιστείτε να φύγετε... και θα έρθει η ώρα που θα συναντηθούμε με όλους σας.
Αλλά να αναβιώσει η εκκαθάριση τώρα; Με ποια στοιχεία;; Τα τότε;; ή τα τώρα;;” ρωτάει με νόημα και συμπληρώνει αμέσως μετά:
“Γιατί από τότε μέχρι τώρα ο πλανήτης όπως βλέπετε, ανήκει στην Ανατολή και σε επενδύσεις της Ανατολής! Άρα, τι μας δίνετε;; Τον πλανήτη; Θα εκκαθαρίσουμε τον πλανήτη; Κάνουν τώρα εκκαθάριση από το 1931, έτσι κύριοι;;;" ρωτάει ειρωνικά συμπληρώνοντας.
“Πώς θα κάνεις Γενική Συνέλευση Μετόχων αφού εγώ είμαι ο ΜΟΝΟΣ ΜΕΤΟΧΟΣ;;;
Δεν έχουμε άλλον!! Αν έχουμε άλλον, γιατί δεν ανακοινώνεις τον μέτοχο εδώ μέσα;” αναρωτιέται την στιγμή που όπως λέει ο ίδιος: “Στα δικαστήρια είχαν έρθει άλλοι 50 μέτοχοι που δεν είχαν τίποτα!!!
Τελικά ζήτησαν στοιχεία από που προκύπτει ότι είναι μέτοχοι κι έχουν αυτοί τις μετοχές και δεν έφερε κανένας, κανένα χαρτί!!! Γιατί δεν είχε κανείς καμία γιαγιά στην Ανατολή, στην σημερινή Τουρκία.. δεν είχε κανένας τίποτα και ο μόνος που είχε ήταν ο Σώρρας!!

Αλλά κάνουν και Γενική Συνέλευση και Έκτακτη! Δηλαδή είχαν κάνει την άλλη, την μεγάλη και τώρα κάνουν και Έκτακτη, γιατί πρέπει να πάρουν έκτακτα μέτρα!!! Ποιοι είναι έταιροι;;; Εγώ δεν έχω κανένα έταιρο, δεν έχω κανένα μέτοχο....για να δούμε και εμείς ποιοι είναι οι μέτοχοι, οι άνθρωποι, γιατί εγώ έχω ήδη άλλες 4.500 ΜΕΤΟΧΕΣ, αυτοί δεν έχουν τίποτα και είναι μόνο στα χαρτιά.... και εδώ είναι το μεγάλο γέλιο.. αν ζητήσω τα πρακτικά της Έκτακτης Συνέλευσης να δούμε ποιος διάολος τα υπογράφει, γιατί υποτίθεται ότι αυτή έγινε βάσει των Μετόχων.... “και αποφασίσθησαν και εψηφίσθησαν ομόφωνα ..” και ΟΜΟΦΩΝΑ έτσι;

Να δούμε ποιοι ήταν οι Μέτοχοι και που είναι οι Μέτοχοι, πώς λέγονται, με ποιες διευθύνσεις έχουν... η δική μου η διεύθυνση είναι στην διάθεση της φυλακής, του Υπουργείου Δικαιοσύνης, όλων των Υπηρεσιών, η δική μου διεύθυνση.. το τηλέφωνό μου είναι εδώ... όλοι ξέρουν πού θα με βρούν... δεν θα με χάσουν... ας δούμε και εμείς τους Μετόχους να δούμε ποιοι είναι.. ας δούμε και αυτή την Γενική Συνέλευση, ποιος προεδρεύει της Γενικής Συνέλευσης, ποιος έβαλε τους εκκαθαριστές; πού είναι η λίστα με τα ακίνητα;;

Τα έχω όλα “δηλώνει “Πάμε και εμείς να βοηθήσουμε την εκκαθάριση, γιατί εγώ έχω την πραγματική εκκαθάριση, έχω και την κρυφή εκκαθάριση, έχω κι όλα τα κρυμμένα στοιχεία της Ανατολής, της τότε.. της μετά.. έχω όλα τα κωδικά ονόματα και τι έχετε δώσει και τι οργανισμούς έχετε φτιάξει ποιες τράπεζες έχετε χρηματοδοτήσει τι κρυφές μετοχές έχετε...

Και εξηγεί αμέσως μετά: “ Ωστόσο λοιπόν, επειδή οι άνθρωποι αυτοί δεν μπορούν να κρύψουν όλη αυτή την γελοιότητα κι όλον αυτόν τον πλούτο, ήρθε η ώρα που πρέπει να κάνουν κάτι γρήγορα.. ξέρετε γιατί βγάλανε το ΦΕΚ; Θα σας πω εγώ γιατί έβγαλαν το ΦΕΚ. Η Εθνική Τράπεζα αυτή την στιγμή μαζεύει τα χαρτιά της, μαζεύει τις τρύπες της...”

Τρύπες που προφανώς δεν μαζεύονται, αν κρίνουμε από πολλά επίσημα έγγραφα που ήρθαν στα χέρια μας και τον Πρόεδρο της ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ να συνεχίζει να ρίχνει κατά ριπάς κατά όλων αυτών που βρίσκονται πίσω από όλα αυτά τα κρυμμένα μυστικά, σκοτεινά βρώμικα παιχνίδια που πλέον, βγαίνουν στο φως μαζί με την βαριά δυσωδία που αποπνέουν:

“Τι πρακτικό έχετε που έληξε (η Τράπεζα Ανατολής) το 1954; Εσείς γιατί δηλώνετε εκκαθάριση το 1932 κι ότι δεν λειτουργεί τίποτα; Και γιατί η Εθνική δίνει χαρτί από τα Κεντρικά της ότι η Τράπεζα δεν υπάρχει και είναι διαλυμένη από το 1932;;
Και γιατί η σφραγίδα της Τράπεζας πάνω σε κάτι μετοχές που έχω δει είναι το 1932, Έληξε;; Eνώ εδώ μας λέει το 1954; Την βολεύει γιατί την έχουμε πιάσει με μετοχές που έχει σπάσει στο χρηματιστήριο, πολιτικά ανδρείκελα, άλλοι αξιωματούχοι, τρομοκράτες, δοσίλογους, εβραίους, μασόνους που έχω κι άλλες μετοχές του χρηματιστηρίου; και ξένα κέντρα εξουσίας και ξένους γελοίους που έρχονταν εδώ και έκαναν πλάκα;;
Φτιάξαν μετοχές που είχαν, πληρωμένες και τις έβγαλαν στον αέρα και τις έβγαλαν και στο e-bay και από εκεί τις μαζέψανε και έγινε σορλολό... δεν τους βγήκε το σχεδιάκι όμως και τώρα τους γυρίζει μπούμεραγκ.
Υπάρχουν εκεί έξω Μετοχές οι οποίες είναι κλεμμένες, πληρωμένες, για να κάνουν και ζημιά. Όμως υπάρχουν κι άλλες που επιστρέφουν τώρα και θα γίνει ένας μεγάλος πέλεκυς για το κεφάλι τους....
Δεν μπορούν να την κλείσουν την Τράπεζα αυτή... Δεν μπορούν τα ζώα !!!... και τώρα πρέπει να παραδώσουν ό,τι έχει βγάλει, ό,τι έχει κάνει και τώρα προσπαθούν να κρύψουν τα πάντα....”

Και απευθύνθηκε άμεσα, προειδοποιώντας όλους τους εμπλεκόμενους:

“Σας λέω δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα, πρέπει να παραδώσετε τα κλειδιά, να παραδοθείτε εσείς, να μου τα πείτε όλα... να κάνετε στην άκρη και να καθαρίσω με τα άλλα τα παιδιά...
Αν δεν το κάνετε αυτό, όποιος βρεθεί μπροστά μου θα τον λιώσω.. παραδώστε μου τα κλειδιά.. παραδώστε μου τους φακέλους!!!!
Είναι διαταγή αυτό. Παραδώστε μου τα πάντα, παραδώστε μου όλα ό,τι έχει γίνει, όλα σας τα μυστικά τι έχετε κάνει, γιατί τα ξέρω, θα το κανονίσουμε όμως μην σας έφυγε τίποτα, γιατί ξέρω παραπάνω από εσάς... και καθίστε στην άκρη να μην σας υπολογίσω και να δεκτώ αυτή την όμορφη κίνηση που κάνετε και να πάω στα πιο πάνω, να τα λιώσω.. να τα γδάρω...”

Τελειώνοντας, απευθύνθηκε σε όλους τους Έλληνες, γιατί όπως είπε κι ο ίδιος, δεν πολεμάει για τον εαυτό αλλά για όλους: .” Μόνο που θα μαζευτείτε και θα συστρατευτείτε αφήστε τα τα άλλα σε εμένα. Πρέπει να γνωρίσετε τι έχει γίνει. Γιατί αυτό είναι μια αναζήτηση δικιά σας και γνώση που θα πρέπει εσείς να την κατέχετε, γιατί εσείς είσαστε οι Κληρονόμοι αυτού του πλούτου. Εσείς είσαστε οι Κληρονόμοι αυτού του πλανήτη! Εσείς είσαστε τώρα που πρέπει να ζήσετε και πρέπει να ζήσετε την ζωή σας κι αντί να ζείτε την ζωή σας, ζείτε τον θάνατο σας γιατί είσαστε νεκρά πτώματα για αυτά τα όρνια, γι αυτά τα ζώα...

Προκαλώ και προσκαλώ όλους τους συνέλληνες μας για όλους μας τους προγόνους, όχι μόνο για τα 4.000.000 αλλά και για παλιότερα... αυτά είναι τα νεότερα που τα βλέπουμε μπροστά μας, να τους δώσουμε ένα πραγματικό μάθημα αλήθειας, μεγαλοπρέπειας, πολιτισμού για όλα αυτά τα άνοα ζώα που δυναστεύουν και κλέβουν γενικώς, σκότωσαν και δολοφόνησαν τους πρόγονους μου και δολοφονούν και σήμερα! γιατί έχουμε 50.000-60.000 αυτόχειρες, πουλάνε τα πνευματικά δικαιώματα της Μακεδονίας που είναι όλων των Ελλήνων.
Πουλάνε το Αιγαίο, έχουν ξεπουλήσει τα πάντα, έχουν διαλύσει τον κοινωνικό ιστό.

Καλώ όλους τους Έλληνες να μπουν στον Πολιτικό Φορέα να αποκαλύψουμε όλη την αλήθεια, να πάρουμε την χώρα στα χέρια μας.

Είναι μοναδική φορά και ευκαιρία- “ευκαιρία’ σημαίνει δίκαιος καιρός.

Τώρα να καταλάβετε όλοι και να πάρετε τα ηνία της ζωής σας, τα ηνία του μυαλού σας, τα ηνία του ίδιου του βίου σας, της ίδιας της Δημοκρατίας σας, να εγκαθιδρύσατε τα πάντα.

Δεν θα έχεις πολύ καιρό, ούτε ευκαιρίες. Είναι η μοναδική ευκαιρία τώρα να συστρατευτούν όλοι οι Έλληνες Πολίτες να πάρουμε την χώρα στα χέρια μας. Όλα τα άλλα άστα... Να αναγνωρίσετε τον εαυτό σας. Αυτό και μόνο φτάνει για να πάρουμε την νίκη.

Ενωμένοι δεν νικηθήκαμε ποτέ και θα δώσουμε άλλη μια φορά στην ιστορία του πλανήτη μας ότι οι Έλληνες, όταν ενώνονται, δεν τους νίκησε κανένας!! Και δεν υπάρχει κανένας να τους νικήσει!”


ρθε η ώρα να μάθουμε πραγματικά τι συμβαίνει.. γιατί μόνο έτσι θα καταλάβουμε ακριβώς, πώς θα σταματήσουμε κι όλη αυτή η δυναστεία που βιώνουμε!
Μια δυναστεία που κράτησε πάρα πολλά χρόνια και την συντηρούσαμε με την... άγνοια μας!




ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ 2 ΠΙΝΔΟΥ 75 ΚΑΜΑΤΕΡΟ

ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 210- 23874848 ΚΙΝ. 692661223

ΕΜΑIL e.sykamaterou2@gmail.com

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια